دنیای اسکنرهای سه بعدی

ساخت وبلاگ

اسکنر سه بعدی (3D scanner)، دستگاهی است که با استفاده از فناوری‌های تصویربرداری سه بعدی، می‌تواند اشیاء و سطوح مختلف را به صورت دقیق ثبت کرده و در قالب فایل‌های دیجیتالی با کیفیت بالا، برای استفاده در برنامه‌های کاربردی مختلف در دسترس قرار دهد. این دستگاه برای استفاده در بسیاری از صنایع از جمله پزشکی، صنعت خودرو، صنعت معماری، طراحی سه بعدی و غیره، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در پزشکی، اسکنر سه بعدی برای تصویربرداری داخلی بدن انسان استفاده می‌شود. اسکنر سه بعدی این دستگاه با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته تصویربرداری، تصاویری دقیق و با کیفیت بالا از داخل بدن انسان برداشته و سپس این تصاویر در قالب فایل‌های دیجیتالی با قابلیت چرخش و بزرگنمایی ارائه می‌شوند.

کاربرد اصلی اسکنر سه بعدی در پزشکی، برای تصویربرداری سطوح داخلی دندان و جوی می‌باشد. با استفاده از این دستگاه، می‌توان تصاویر دقیقی از ساختار داخلی دندان‌ها و جوی برداشت و برای تشخیص و درمان بیماری‌های دندانی استفاده کرد. همچنین، این دستگاه برای تصویربرداری سایر اعضای بدن نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، به عنوان مثال برای تشخیص و درمان بیماری‌های قلبی و عروقی، تصاویر سه بعدی از قلب و عروق برداشته می‌شود.

به طور کلی، اسکنر سه بعدی در پزشکی یک ابزار مهم و کاربر

 

دنیای اسکنرهای سه بعدی...
ما را در سایت دنیای اسکنرهای سه بعدی دنبال می کنید

برچسب : اسکنر سه بعدی, نویسنده : مونا 3dscanner بازدید : 68 تاريخ : دوشنبه 7 فروردين 1402 ساعت: 18:09

وسعت تشکیل داد این پرینتر ۱۹۷*۲۴۵* ۱۲۲ میلی‌متر میباشد (نسبتاً اندازه مینی توپ راگبی) که نسبت به مونو ایکس ارتقاء بسیار بسیار پاره ای داشته میباشد. وسعت ایجاد کرد بالا مدام هم عالی وجود ندارد. در شرایطی‌که به وسعت چاپ متعددی نیاز ندارید، برای داشتن بیشتر آن هزینه‌‌ی اضافی پرداخت نکنید.

 چاپ پاک و شارپ کناره‌های فرآورده
نسبت کنتراست ورقه اکران ۳۵۰:۱ میباشد اسکنر سه بعدی که به طور تقریب ۷۵٪ فراتر از Photon Mono X میباشد. در فیض حاشیه‌های بدیهی و روشن در سبک‌های سه آتی ضمانت می شود.

مجهز به ضدخش ویژه برای برگه اکران
برای حفظ خوب از کاغذ اکران و ارتقا ارتفاع قدمت آن، یک ضدخش ویژه و قابل بده بستان روی کاغذ اکران اجرا گردیده است.

 سرعت چاپ چشمگیر
سرعت چاپ از مولفه‌های مهم در یک پرینتر سه آینده میباشد. این چاپگر میتواند با سرعت ۸۰ میلی‌متر در ساعت چاپ نماید. (برای فهم بیشتر در حیث بگیرید یک سبک ۱۲۰ میلی‌متری در ۱/۵ ساعت چاپ خواهد شد).

 برگه ایجاد کرد حکاکی گردیده با لیزر
Mono X دارنده شیت تشکیل داد آلومینیومی میباشد در حالیکه 6K مجهز به کاغذ حکاکی گردیده‌ی لیزری میباشد. برگه‌ی حکاکی لیزری مرتبه‌ی چسبندگی بالاتری نسبت به کاغذ‌ی مونو ایکس دارااست و خطر فساد چاپ تا حد متعددی کاهش یابد.
ماتریس نوری فوق‌العاده کار کشته
وجود ۴۰ لامپ LED در محور‌ی چاپگر موجبات توزیع یکنواخت فروغ و روشنایی را مهیا می‌نماید و چگونگی چاپ را بهبود می بخشد. سرعت جابجایی روشنایی در‌این پرینتر ۲۰۰ موازی خوب از مونو ایکس میباشد که به مجال پخت سریع‌خیس یاری می‌نماید.
اپ بدون پول و فارغ از هزینه ماهانه
به لطف اسلایسر منحصربه‌فرد Anycubic Photon Workshop دیگر نیازی به نگرانی بابت هزینه‌ی ماهانه وجود ندارد.

سازگار با مواد گوناگون و قابل تهیه و تنظیم
با تهیه ۳۰ تا ۱۰۰٪ فروغ خروجی، خیر‌فقط می‌قدرت از رزین‌های ساده 405 نانومتری UV، بلکه از رزین‌های ویژه نیز تامین می‌نماید که قابلیت و امکان به کارگیری از مواد بیشتری را آماده می‌نماید.
اعتنا بدین نکته ضروری میباشد که قابلیت و امکان افزایش برای چاپگر Mono X نیست. چنانچ

دنیای اسکنرهای سه بعدی...
ما را در سایت دنیای اسکنرهای سه بعدی دنبال می کنید

برچسب : اسکنر سه بعدی, نویسنده : مونا 3dscanner بازدید : 75 تاريخ : شنبه 5 فروردين 1402 ساعت: 17:18